Bra början.

En ny vecka har startat och den har börjat oerhört bra. (Troligen p.g.a. att jag har vilat ut den här helgen.)
Nu ser jag fram emot en ny tuff helg med plugg kombinerat med mycket träning. På onsdag är det derby mellan SSK - IRON. Träningsmatch bara men det ska bli lite speciellt att möta Iron efter att man spelat i den klubben hela sin uppväxt.image297

När jag tittade på Parlamentet igår så var den nye 
deltagaren Soran Ismael med. Måste bara säga att
det var en riktigt rolig kille. Det var många gånger
som skrattet ljöd över hela vardagsrummet efter
att Soran kläckt ur sig störtsköna kommentarer.
Hela programmet var ju bra iofs men Soran knäckte.
Vart får man all humor ifrån??
Hmm, han är ganska lik min bror faktiskt.

Nu måste jag springa som vanligt!
Träning som gäller!









Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Okej haha de tänkte ja me när jag såg bilden,kollade inte på parlamentet.
Ha de så bra
Eva W

2008-04-14 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback