Finally.

Äntligen vill bloggen vara sig själv igen och äntligen kan jag lätta mina tankar och hjärta igen! Woho!
Till att börja med måste jag bara säga att jag har insett vilken bra person jag är! Jag är bruden med självförtroendet, med den underbara personligheten, otroliga charmen och det lilla extra! Jag är så himla bra! Jag älskar mig själv! (Är det inte så man säger; att man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan)
Det snurrar ganska mycket i skallen nu (Inte pga av alkohol) men jag har i alla fall kommit fram till detta, och jag har riktigt bra skäl till det också!

Anyway.. Jag ska bara nämna kort om mig och min baby Carro

I fredags var jag ut med en stor skara människor. Innan så träffas jag och Caroline hemma hos mig hemma hos mig, vi sminkar oss, dricker, tramsar och har oss. Som vi alltid gör. Grejen är att jag har så grymt roligt! Ibland har jag roligare än själva höjdpunkten på kvällen. Och i fredags insåg att jag att vi två tillsammans är bäst, och att jag verkligen kan berätta vad som helst för den bruden. T.o.m. sånt som man kanske ska hålla för sig själv. (Fast det är sådant som folk egentligen vill veta) Men trots sånt diggar vi varann. Hon gjorde hemgången från Portugal mycket bättre än jag förväntat måste jag säga. Curlygirl, jag älskar dig!

Bara för att jag var onykter i fredags och att det var så roligt:


-Va den där tröjan GRÖN?! Jag trodde den var vit?
- Eeh, Brennan, den är GUL..



Återkommer!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Carrow

Det var ett väldigt fint inlägg du skrivit! Totally right about our nights together! We rock! :D Jag borde bli lite bättre med mitt eget bloggande, så att du oxå kan få några rader. Fast än så länge när jag inte kommer till skott med detta skrivande så får du det muntligt istället ;) See yah Brennow, peace

2008-04-01 @ 22:24:27
Postat av: Kalle!

Gillar att du skrev du älskar dig själv :) för du e en sån fin person :D grymt kul kväll vi hade ;)

2008-04-02 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback