Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet!

Matchen idag gick med VINST! Efter förlängning med 10 minuter kvar lyckas man avgöra matchen till 3-2 och vi är vidare i Upplandscupen! Feels great!



Som vanligt är jag stressad eftersom jag nyss kommit hem och jag kan inte bestämma mig om jag ska på korridorsfesten i flogsta eller ej.
Så jag måste springa trots att bloggnörden skulle vilja få sitta en stund till. 
Men icke - idag är flickan upptagen. Igen.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Ett stort grattis till fotbollsvinsten.
Kram Eva W

2008-04-12 @ 19:18:00
Postat av: mamma

Grattis min härliga dotter! Vet att Du gjorde ett av målen och jag är en stolt Mamma! /puss

2008-04-13 @ 00:41:01
Postat av: Sofiakristina

Haha Tack så mycket käre Eva och min käre mor!

Postat av: Eva

Hejsan, Man får tacka, ha det bra
Kramiz Eva

2008-04-13 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback