Hjärnbrist.

image302

Imorse åkte Christoffer till England och i brist på annat lägger jag upp en lite häftig bild när jag var där.

Matchen igår gick med vinst med 2-0. Det var riktigt kul och spela och jag känner att jag själv gjorde en bra insats. Speciellt när min gamla tränare var och tittade. Varje gång han kommer tittar på måste jag alltid anstränga mig till tusen och kämpa till döds för att verkligen visa vad jag går för. Visserligen går det ofta bra när man är så konctentrerad och har den stora viljan men egentligen helt onödigt bara för att han är där. Men ni vet, man har sjuka ideér ibland.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Mårdh

vilken skön bild, känns som om bussen åker riktigt snabbt. Vem är det som är en så duktig fotograf?

2008-04-19 @ 11:39:15
Postat av: Sofiakristina

Jag tror att den fantastiske fotografen är Jonna Alenvall! www.jonnaas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback