In your dreams.

Imorse när jag satt och väntade på bussen sitter ett par bredvid mig. En full gubbe kommer fram och börjar snacka lite med mig och med dom. Jag försöker
undvika honom och titta bort men jag serimage311
i ögonvrån att han sneglar på mig. Så
säger han till paret bredvid: "Bara så att
ni vet, men hon där, hon ska jag gifta
mig med, vare sig hon vill eller inte"


Och jag kan berätta att det existerar bara i
hans äckliga drömmar.
Usch man länner sig så på något sätt
underlägsen och i mindre värde när han
säger: "...vare sig hon vill eller inte"
Som om kvinnan inte har någon rätt att
bestämma (vilken hon inte hade/har i
vissa delar av världen)
 
SJUKT!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Mårdh

haha, fan va sjukt :S Ingen bra start på dagen precis

2008-04-21 @ 21:57:27
Postat av: jessica

svar: eller hur,håller med helt och hållet det är så snyggt! kram

Postat av: Malin

Dom är obehagliga tycker jag, fast samtidigt är det synd om dom på något sätt.

2008-04-23 @ 16:38:58
URL: http://Malin7.blogg.se
Postat av: Malin

Dom är obehagliga tycker jag, fast samtidigt är det synd om dom på något sätt.

2008-04-23 @ 16:39:05
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback