Maja 19 år! (igår)

image337
Ja må hon leva,
Ja må hon leva,
Ja må hon leva uti hundrade år
Javisst ska hon leva,
javisst ska hon leva
 javisst ska hon leva  uti hundrade år!
Hurra hurra hurra.

Maja fyllde igår 19 år. Till henne skulle jag åka och äta middag 17.30. Jag hade lovat att komma och allt gick enligt mina planer. Tills den sprack kl. 12.40 på dagen. Jag var på Plantagen i stan då mamma ringer och berättar att de var idag jag skulle servera mat, kaffe och fika, på den dära bjudningen hemma hos en kvinna i Sunnersta och inte imorn. PANIK PANIK PANIK! Jag skulle vara där kl.12 och klockan drog sig fortare än någonsin till 13.00 då gästerna skulle komma.
Med lite rusande panik hämtade pappa mig och skjutsade mig med blixtfart till Sunnersta och jag blev en timme och 30 minuter försenad. Iochmed detta blev jag då också försenad till Majas bjudning! Och presenten till henne var inte ens klar!
Men vad säger man? Bättre sent än aldrig och jag kom kl.21 hem till henne.
Hon verkade i alla fall bli glad för presenten jag gjorde till henne. Har inte kunnat berätta vad jag har fifflat med då man aldrig vet vem som läser min blogg (syftar på en viss person).
Men jag gjorde en liten "kollage-bok" med foton från Portugal, som blev lite stressigt och snabbt gjord på slutet, eftersom jag alltid stressar och inte hinner med allt! Här kommer några blad ur boken....


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Det är presenter som den som verkligen betyder något :) Fint gjort, Sofia!

Postat av: Sofiakristina

Åh, Tack Viktoria :D

2008-04-28 @ 21:24:42
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback