Scrubs säger du.


Idag har jag hämtat upp alla bilder jag har framkallat från Portugal.  Det är
jättemånga foton som är riktigt vackra och jag är väldigt nöjd över dem.
Såklart såg jag flera foton som var helt onödiga och undrar hur jag kunde
framkalla just den bilden. Hur som helst, nu kan jag i alla fall börja på
Majas födelsedagspresent!

Nu har även min studentmössa kommit! Roligt men jag är dock inte nöjd. Jag är missnöjd med texten jag valde att det skulle stå på mössan och sen passar jag inte i den heller.
Men jag får hoppas på att klänningen blir bättre som mamma syr åt mig. Den ser ju fin ut på mösntret så man får väl hoppas att den ser minst lika fin ut på mig.

image293Apropå mitt tråkiga inlägg kan jag lika gärna fortsätta med att nu har jag tänkt mysa ner mig i soffan med en filt invirad med en kopp te i handen och se ett eller två Scrubs-avsnitt på tvn. Imorn ska jag upp tidigt för att spela fotbollsmatch mot Enköping. En lugn och ensam fredagskväll! Har varit rätt skön än så länge.







Men jag måste bara säga att Scrubs är verkligen något man alltid kan ägna tid åt. Love it!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: syster

haha, skoja inte... allt du tar på dej BLIR snyggt

2008-04-12 @ 00:16:28
Postat av: carro

alltså, jag måste bara säga en sak! och det är den där j-t eller va han heter, huvudpersonen i scrubs, jag kolladepå en jääääättedålig knarkarfilm som han va med i igår. SÄMST! gillart inte.

2008-04-12 @ 12:29:19
Postat av: Mårdh

Klart den blir fin på dig xD Klänningen var ju riktigt fin. Hur får man tag i biljetter till din skiva? :P

2008-04-12 @ 14:31:03
Postat av: Therese

Scrubs är så sjuuukt bra! Slår aldrig fel.


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback