Skumt läge.

image286
Dagen idag har varit helskum.
Hela dagen i skolan har varit helt konstig verkligen.
Första lektionen som blev så dyster efter nyheten om
att E-L hade gått bort. Aptiten som alltid brukar finnas
när man sitter och äter i matan, Magvärken som jag
brukar ha kändes konstigare. Människorna som brukar
vara normala freakade ut totalt idag...
Men det blev bättre när man kom hem.

Har insett att de orange conversen inte finns till i Sverige. Får se om jag orkar lägga ner tid på att fixa ett par sådana skor eller om jag ska nöja mig med någon annan färg bara.

Äsch jag ger mig för idag.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Härlig bild :) Ser fram emot att träffa dig på torsdag!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback