Sofia in tha house.

image260
Haha, i mitt tidigare inlägg skrev jag "Säg hej till min guldfisk" till en bild som innehöll en Clownfisk. Förklaringen måste vara att jag skrev inlägget 05.58 idag innan bussen till stan gick. Too tired to recognize. Men också helt onormal att sitta uppe framför datorn 6 på morgonen.

Nu när jag äntligen är hemma lyckades jag få mamma att nästan bli galen på mig. Jag hade så mycket funderingar och tankar i skallen som jag behövde tömma på, och mamma blev mitt offer. Min mun gick i ett så fort jag kom innanför dörren. I was talking about my future: 
♣ Studentskivan den 11 maj med biljettpris på 370 feta äckliga spänn, studenten och studenklänningen som måste bli gjord.
♣ Resan ner till Henrik i Nederländerna på en liten visit med Caroline och Matilda.
♣ Min och Julias planerade trip. [Vi två ska lifta oss ner i Sverige, och om vi känner för det liftar vi oss utanför Sveas gränser. Jag vet att det är crazy - men det är sånt jag lever för.]
♣ Brorsan och Dennis som åker till Japan ett år och som ska hälsas på.
♣ Lumpen är också ett hett alternativ som jag verkligen vill göra.
♣ Australienresan jag funderar på

Det är rätt snurrigt i min skalle nu med allt detta. PLUS allt annat som finns runtomkring en. T.ex. Majas födelsedagspresent som jag planerar. Sen ska projektarbetet vara klart om några veckor, jag måste fixa något till jobb om jag ska kunna göra allt jag planerar att göra härnäst. Nä nu ska jag sluta pladdra en massa skit som snurrar i huvudet. Jag kommer bli galen själv snart.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback