Telefonnummer tack?

Allt oftare pratar jag med headset när jag är ute någonstans. T.ex. idag när jag fick reda på att min käre vän berättade att den där asheta killen på Back On Track-affären äntligen frågat om hennes nr. Ni som känner vet mig hur glad jag alltid är och när jag får höra såna här nyheter blir jag ju gladare än gladast (även fast det inte gäller mig), men grejen är att folk runtom tittar så konstigt på en för de tror att man går runt och talar för sig själv. De vänder sig om och tittar på en som om man verklígen var dum i huvudet. Inte för att jag bryr mig såå mycket om andra men det är komiskt att man kan dra åt många blickar.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback