Tidsoptimist, javisst.

Ända sedan jag skaffade körkort så har jag verkligen blivit en tidsoptimist när det gäller att ta bilen. Okej, jag är väl en tidsoptimist över huvudtaget, men det har blivit värre sedan jag fick körkortet. Stressar gör jag också jämt. Det går inte en dag utan att jag lyckas ta det lite lugnt. T.ex. igår när jag och Julia hade bestämt oss att vi skulle handla på affären innan den stänger. Och ja, när klockan är 19.54 inser vi att vi måste springa allt vad vi orkar för att hinna få våra godsaker innan det är försent. Men såklart så hann vi!

Julia och jag började annars spåna på våran lilla trip vi ska göra i sommar som startar den 16 juni.. Vi ska genom att lifta ta oss ner i Sverige och vidare ner till Danmark, Tyskland, Nederländerna. Troligtvis stannar vi hos Henrik som bor där för tillfället. Sen får vi se vart vi tar oss. Det värsta var att vi kom inte fram hur vi ska bo/sova under nätterna. Mitt i city?  Mitt i en skog? Helt galet!
När man pratar om detta med andra bryr dom sig bara om ordet lifta. Lifta? Ska ni lifta? Det är ju livsfarligt! Ni är ju dumma i huvudet. .... Kom igen!
Jag och Julia gör ändå till det bästa, även om vi måste planera lite mera innan vi far.
image288

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan.
Va fina ni är,kul att ni vill se er om i världen,
men va rädda om varann och ha de bra. Kram till er
båda Eva W

2008-04-11 @ 11:09:30
Postat av: Eva

Hejsan.
Va fina ni är,kul att ni vill se er om i världen,
men va rädda om varann och ha de bra. Kram till er
båda./Eva W

2008-04-11 @ 11:13:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback