Vill inte!

Vill inte praktisera! Vill inte praktisera! Vill inte praktisera!  Vill inte praktisera! Men jovisst, jag ska försöka se dagen positivt ändå.
Jag gillar min header men den coola Panoramabilden. Tagen av Joe i Portugal. Lovet it! Förresten har jag fått ännu fler bilder från Portugal nu, MÅSTE visa dom sen.

Jag vet inte ens vad jag vill komma fram till. Jo, att den här dagen ska vara över. Och torsdagen också, och fredagen!

I'll be back.

Säg hej till min guldfisk
image259

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Kalle!

Hej guldfisk!

2008-04-02 @ 18:32:51
Postat av: Firemonkey

Ps. det är en sk. clownfish om ja inte är helt ute och cyklar på den hala isen.. men hej iaf ;)

2008-04-02 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback