Birger Jarl.

Igar var jag på G igen. Det är inte ofta jag festar två dagar i rad faktiskt. Men den här helgen smällde det till rejält. Igår var jag så otroligt danssugen så jag nästan kunde spricka. Och vet ni vad man gör då? Jo, då plockar man lite folk sen går man ut! Och igår landade vi på BJ:s dansgolv. Det var flådigt!
Förfesten ägde rum hos johan, vilket var flådigt, vi åkte taxi ner till BJ, vilket också var flådigt! Det mindre flådiga var att Anna fick spya över sina jeans och skor efter att hon precis skulle ge ett glas vatten till den fulla kvinna som satt bredvid henne.
Annars var det bra! Min efterfest blev hos Tomas där vi tittade på film, som man somnade till. Flåååååådigt!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Karro

Jo, det är iofs sant... Men jag är så frusen av mig så jag fryser jämt som en liten apa när det blir så kallt på hösten :P Och igår hade jag höstjackan för första gången. I augusti! Det är väl vansinnigt? :O


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback