Crazy.

Jag blir verkligen tokig. TOKIG!
SItter och kollar runt på olika resesidor och folk som söker resekompisar. Det spritter i hela kroppen när jag läser om alla människors olika resmål! Jag vill följa med på alla människors planer och idéer!
Jag klarar knappt att fortsätta läsa! Det känns som jag bara skulle ta mina saker och sticka till Arlanda, ta sista-minuten-första-flyg dit jag kommer och bara göra nåt helt annat och galet.

På backpacking.se finns tusentals olika resor som folk vill göra.
Snorkla i klarblått vatten, partaja, vandra i tropiska skogar, möta ny kultur, surfa, äta mat, besöka kända platser, backpacka, se vackra solnedgångar. Ja ni vet.

Jag blir helt knäpp. Nu går jag och lägger mig innan jag gör något frenestiskt crazy.


Foto: Från Kreta 2005 med musikklasserna i 9:an. VI VAR BARA BARN!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Jooonathan

hahahha jo det var ett sammanträffande.. vad för planer?:) han fyller(de) 48:P din då?


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback