Hard work.

Idag ska jag jobba igen. Och det känns än en gång inte kul att åka dit. TRots att jag trivs skitbra och så, men ni vet; man vill ju ändå vara ledig. Speciellt när man har vart ledig en eller två dagar, då känns det extremt tungt att komma tillbaka. Jag skulle hellre vilja jobba intensivt som jag gjorde för två veckro sedan då jag jobbade 14 dagar i sträck. Okej, det var väl lite att ta i men tänk så skönt när man har gjort det! Nu ska jag bara jobba lite då och då och det trivs jag verkligen inte med.

Men då är det dags att fylla hjärnan med olika slags motivationer till att jobba. Tänk att du får pengar, och med pengar så kan du åka bort, och genom att åka bort kan du uppleva nytt, och så vidare..
Du kanske lär dig något nytt idag som du kan få erfarenhet av.
Du gör ju också något nyttigt när du jobbar.
Äsch det gick inge bra, känner mig inte alls mera sugen att åka till jobbet.

Jag har funderat på att gå ut och springa en runda. VILKET JAG INTE HELLER HAR NÅGON LUST MED!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback