Lift?


Igår skulle jag och Christoffer på bio (Mumien). Vi hade tänkt ta bussen in, men vi måste ha missat den eftersom den aldrig kom (fast vi var ute i tid). Till slut efter en lång väntan säger jag till Chris:
- "Nä, nu liftar jag" och så stack jag ut tummen i vädret medans Christoffer verkar tycka att jag är lite dum.
...

De borde han inte tycka eftersom andra bilen som kör förbi mig stannar.
Snacka om att Christoffer måste ha blivit snopen över hur lätt jag hade att få en bil.
Föraren i bilen var faktiskt någon jag kände så det var ju inte så konstigt att han stannade. Men det var lite komiskt allting tycker jag. Tyvärr skulle han inte in till stan. Så jag och Christoffer tåg våran bil och körde in till stan istället.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

yes baby. jag läser din blogg ;)

2008-08-19 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback