Livet flyter på.

Som ni ser finns jag vid liv. Men dock inte inom bloggen så värst. Men de skiter jag i, för nu går de mesta av tiden av att JOBBA. Har imorgon jobbar 14 dagar i sträck, och tva av dom har jag gått två pass t.o.m.
Känner verkligen att jag inte hinner träffa alla jag önskade att jag gjorde. Men jag är dock VÄLDIGT glad över att jag hann en liten stund med Kalle. Underbart att träffa honom igen måste jag säga.



Nu i helgen åker jag över till Åland med älsklingen för att ha det mysigt. Ja, jag är borta på mina lediga dagar.  Och tack ja det ska bli skönt att komma iväg och bara ha det mysigt innan nästa vecka drar igång igen.

Annat jag hinner med är dock att läsa Elvis i Metro varje dag. Och jag har aldrig skrattat så åt en tecknad serie som den här. Det finns ingen bättre. Den visar verkligen hur det är i verkliga livet på ett komiskt sätt!


Aja, de va lite info om mej och att ni vet att jag lever i alla fall. Tack care.

PS. Jag längtar till viiinteeeern nuuu. (Och jag är inte dum i huvudet för det). DS.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback