Ont i stjärten.

Igår red jag tillsammans med familj och vänner på Islandshästar. Vi red i ungefär två timmar och jag satt vekrligen inte bra på sadeln min häst Gunnar hade.
Dagen efter: Idag, har alla andra träningsvärk i ljumskarna. Själv har man ingen träningsvärk men dock riktigt riktigt ont i stjärten! Jag har som blåmärken mellan benen. Gör jätteont när man trycker där, och jätteont när man sitter.

  
Uffe ma uncle,                     tönten själv,                      Da gang.


Caspers Mami & jag

Kvällen spenderades med Emelie främst, Och sedan lite av varje. Träffade hennes mamma-vänner och lite till. Störtsköna! Hängde på Williams och käkade på Max där jag fick hamburgare, pommes frites, läsk och lökringar för 16 kr! Om ni vill kan ni få tro det Christoffer min älskling tror; att personen i kassan tyckte jag var så jäkla het så jag fick allt detta. Eller så kan ni tror att jag helt enkelt har en fantastisk vän

And this was me today before work
You never know what tihs girl's up to

NEVER

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Jag kommer sakna dig :(

2008-08-25 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback