OS.

Jag kan bli irriterad på människor som inte visar glädje. Jag tycker det är sjukt att vissa människor som tävlar i någon gren och vinner guld gör inte ens en speciell rörselse som visar "Yes, jag vann!" 
I de människor ser jag bara den här besserwissern och snobbigheten som visar: "Klart att jag vann, de där var ingen match för mig, ingen kan ändå slå mig för alla suger."
Okej, nu överdrev jag litegrann kanske. Men ändå. Jag njuter verkligen att titta på OS och hoppar själv nästan av glädje när jag ser någon OS-vinnare visa sin lycka. För den lyckan går igenom kamerorna - till tv - och ut och in i mig. 



Show me some lovin luck!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback