Partey.


Igår hade vi överraskningsfesten som jag och Thörnrosa planerat en tid nu. Har ej kunna nämnt den då jag vet att Caroline läser min blogg. Jag har inte kunnat berätta om presenten jag har givit henne nu.

Om vi börjar med festen måste jag säga att det blev rätt lyckad (enligt mig) trots att folk inte kom och som vissa gjorde hörde de inte ens av sig. Och det retade upp mig REJÄLT. Men jag orkar inte klaga, vill helst inte klaga, det får rullar runt i huvudet istället.


Jag och Sofia åkte och kidnappade Caroline för att sedan ta henne till festen. 
 
On du/ni kommer hem till mig så får ni se på film hur kidnappningen gick till!


                    

Lite ur Carolines present. Hon fick en persnolig väggalmanacka som jag gjort till henne.
   

Och snacka om slitna brudar efter många timmars planerande, festande, städande... Och med det spelade Carro, jag och Thörn fotbollsmatch idag!

Ja det var galet





Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback