Personalpatient?

Idag har jag både varit personal och patient på Alademiska sjukhuset. Från ett läge till ett annat liksom. Det kändes riktigt skumt faktiskt.
Och mer konstigare blev det inom mig.
  Jag började dagen som personal och jobbade på min avdelning (avd. 170) på sjukhuset. När jag slutat gick jag direkt till nästa avdelning där jag skulle på min undersökning. Och helt plötsligt var jag patient.
Och när jag kommer till väntrummet där andra patienter sitter, ser jag en patient som jag varit personal till på en  annan avdelning på sjukhuset där jag var förut. Helt plötsligt satt hon och jag på en tredje avdelning, och den här gången båda vi som patienter...

Wierd..

Till sist vill jag bara säga att jag förundras över hur jag kan tycka om min läkare så otroligt mkt! Klart har han varit skitbra, men han är på ett sådant speciellt sätt som får mig att bar atycka om honom ännu mer!

Bara för att..


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback