Saturday?

Alla dagar för mig går nästan ihop. Vet varken om det är vardag eller helg. Gick ut och tittade i postlådan efter katalogerna jag beställt om Australien och USA. Men ack och ve,  var lådan tom. Det är ju lördag idag!
Freedom för vissa men själv ska man jobba. Snart. Och ena stunden plågas man av tanken det. Men när jag tänker på mina framtidsplaner, drömmar, inspirationen och peppningen jag får av mina vänner och arbetskamrater får det mig på en ny nivå.

Det är klart jag ska jobba! Ska bli roligt att treäffa alla patienter och personal igen! Jag har ju varit borta i två dagar nu. Lördagskvällen ska bli mysig och rolig har jag bestämt. Alla kan vi hitta på någonting kul med patinterna.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback