Tiden går fort när man har roligt.

Matchen i tennis var det spännande jag sett på länge. Och för en gång skull gick vi med vinst! Nu är det bara finalen som väntar och sedan är OS guldet vårt!

Som vanligt åkte Sverige ut i kvartfinalen i fotboll. Men de var väl inget nytt.

Imorn är det arbete som nalkas och jag ser inte fram emot det. Det är så mycket annat som måste hinnas med.
JObbar just nu med den nya layoten. Men pallar inte mer just nu hihi.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Självklart såg jag matchen, men inte hela tyvärr för jag hade bokat upp mig att spela tennis själv klockan tre så slutet missade jag. Men jag har sett matchbollen flera gånger på tv under kvällen och den var ju ruggig!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback