Planning to much.

Jag har så mycket planer för framtiden. Det är knappt att jag har koll på allt. Plötsligt ploppar de upp och jag kan inte låta bli att drömma mig bort. Visserligen är det många som pratar men förverkligar inte drömmarna.
Men med min inställning kommer jag genomföra dem. (Om jag hinner vill säga, haha.)

Jag vill bl.a annat:

* Upptcäka så mycket jag hinner under mitt liv.
* Äventyra och göra så mycket tokiga saker jag hinner.
* Åka till Australien, bo, jobba, surfa.
* Besöka USA, Kanada och såklart många andra länder. Det kan bli en hel rad med länder.
* Göra en resa genom Japan (hälsa på min bror) åka vidare till länderna Thailand, Kambojda, Indien m.m.
* Prova på så mycket nytt som det bara går.
* Backpacka
* Göra lumpen
* Surfa i Costa RIca
* Besöka snötäckta ställen och snowboarda
* Jobba som Au Pair
* Åka som volontär, hjälpa till i fattiga byar
* Utbilda mig till polis
* Skaffa många barn
* Gifta mig
* Köpa hus på landet
....
Listan kan bli mycket längre..
Det här är bara saker jag kommit på nu, tänk då i framtiden..!

Okej, då undrar ni: Vart ska jag börja?
Ungefär ser det ut såhär:
1. Sässongsjobba i fjällen
2. Vintersemestra i Idre

3. Alperna?

4. ?

5. Japan för att hälsa på brorsan och sedan travellera vidare i länderna runt om.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback