3 december

Den största nyheten tycker JAG är att idag har jag och Tomas varit tillsammans i 2 månader! Vilket känns underbart! Men dock jobbigt att vara ifrån honom.

Från kl.09.00-15.00 har jag varit i Hemsedals backe den här dagen. För det mesta var det jag och Jonathan som körde (en jätteduktig kille som jag försöker lära mig utav) men då och då åkte vi med andra. Under dessa sex timmars åkning hade vi en liten paus då jag bara drack ett glas vatten. Alltså inget ätbart. Det fixade jag när jag kom hem!
Snön var toppen! Vi åkte i parken och en del offpist. Och naturligtvis var det jätteroligt. Jag vill bara åka mer och mer, men jag behöver ju inte vara så ivrig. Jag har ju 5 månader på mig!!

Ikväll ska jag på min första branchfest. Det är fester för anställda i Hemsedal. Dessa fester är varje onsdag och söndag eftersom det finns alltid folk som jobbar på helgerna, vilket jag kommer göra en hel del.
Jag sitter fortfarande på Peppes eftersom internetet inte har kommit. Men snart ska vi hem till Lökens låda och piffa till oss för kvällen.  

Till sist vill jag bara att alla ska veta att jag delar rum med en jättejättejättejättehärlig tjej. Maja. En omtänksam och trevlig tjej, kan alltid vända mig till henne om det är något, och det känns bra! Hon är mysig!
Jag ska försöka fixa foton på alla som bor i Lökens låda så man vet vilka jag pratar om.
(Vi är ju 10 stycken som bor tillsammans. Vi fungerar jättebra tycker jag, vi har roligt och stojar och har oss)
Men det kommer. Som allt annat ska göra.

Peace.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Mamma Margareta

Hej Älskling! Vad mycket du redan har hunnit skriva.

Jag är på jobbet och kollar lite mail.

Ska gå hem nu.

Ha det så bra. Roligt att du trivs och redan fått så många fina vänner. Kram från Maggan och Veronica

2008-12-03 @ 23:05:04
Postat av: Caroline

Haha, for det forsta vill jag kommentera namnet ''Lokens lada'', vad ar det for ett namn :P Men det ar roligt anda! Sen vill jag saga att jag blir saaa avundsjuk pa dig. Det verkar ju kanonbra. Kan verkligen tanka mig att du passar in dar, njut av tiden du har, det gar fortare an man tror. Var ditt glada harliga jag och du kommer ta alla med storm! Jag saknar dig baby.

Pussar,

Din vargen

2008-12-10 @ 06:24:37

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback