Hemsedal 14 dec.

Igår var det lucia. Och jag vaknade genom att min älskade saknade mamma ringde mig! Sen gick jag upp till övervåningen och möttes av några av Lökens Låda members baka lussekatter. Emily hälsade mig godmorgon och kom och kramade om mig och var sådär jättegullig som man blir jätteglad av, och min morgon startade bra! Den här dagen jobbade jag igen, och 13 timmar igen. Den här gången gick det bättre. Men ändå inte speciellt kul. Men det är nog dock värt det när man är ledig rätt mycket - vilket betyder mycket snowboardåkning och party och annat kul. Det är ju party här varje onsdag, fredag, lördag, och söndag.

För övrigt ska jag till läkaren imorn. Jag har en förskräcklig hosta som jag brukar få ibland när jag är förkyld. It's time to check it!
 
Efter det ska vi åka i backen igen! Då ska vi köra. Köööööra.

Peace.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Älskling! Tänker på dej och ber för dej.

Kramiz



2008-12-15 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback