Hemsedal 18 dec.

Det är mycket som händer i Hemsedal nu.
Speciellt för mig eftersom det är mycket som fortfarande är nytt.
I onsdag t.ex. åkte alla i Lökens Låda till Gol för att julshoppa lite. (Gol är närmaste stad om man ens kan kalla det stad. En klädesaffär: Cubus. Sen andra B-affärer)

Vi var som en familj som åkte. 4 tjejer och en kille i en bil. Och gissa vem som körde? Jo, Jonathan. Han är som våran lilla pappa i huset. Det är konstigt att det alltid är killen som kör. Trots att alla andra i bilen hade körkort.


Det var trevligt i Gol. Jag hittade en liten röd tomtedress som jag hade på branchfesten igår.
Det var "Nissetema" men det var inte många utklädda. Typ jag och tre till på ett packat café.
Förfesten hade vi hemma hos oss i Lökens Låda. Och det kom upp till 30 pers ut till oss. Vi som bor 5 km utanför Hemsedal. Så vi blev lite chockade att så mycket folk pallade att ta sig ut till oss.
Det var mycket folk som jag inte träffa förr heller. Så det var att ta i han och hälsa. Men det värsta är att när man hälsar på folk, så tänker man bara hur man själv låter, inte vad personen mitt emot säger. Så är det glömt samtidigt som man hörde det.

Jag laddar bara upp 4 st eftersom det tar så lång tid att ladda upp. Men resten ligger på Facebook.

     

Peace Out.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Fröken Ostkrok

Hejsan Sofia, jag är en av Jennys kompisar :)

Tittade in för att glutta och jag tänkte bara säga hej!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback