Hemsedal 4 december

Hemsedal 4 december

Klockan är 17.29 och jag har åkt färdigt för idag. Men idag blev det ca 3 timmar bara. Sista åket stukade jag tummen. Det var inte så farligt men det gör ont. Jonathan var snäll och tejpade om den. Så jag funderar nu på att köpa handledsskydd.
Men annars var det lika roligt att åka, det är roligt att hoppa i parken och speciellt köra offpist!
Hemsedal är verkligen en bra skidort. Backarna är toppen och ändå har dom inte öppnat alla ännu.


Igår kväll kände jag den där otroliga ångesten över vad jag egentligen gör här? Jag känner mig så ny, ingen att riktigt helt kunna vända mig till. Kanske är jag lite för ivrig. Jag har ju nyss kommit hit, allt kan inte ske på en gång. Så kanske visar det sig med tiden!
Branchfesten var det drag på, men efter att jag slumrade till en stund innan vi skulle åka kände jag mig inte speciellt pepp under kvällen. Istället laddar jag nu till personalfesten den 10 dec. Då är all dricka gratis (Det var mycket viktig information att framföra tyckte Harald)

Här kommer de första visningsvärda fotona:
   
   
 Ja, lite blandade. Från när jag åkte upp hit, från när vi var i backen, hemifrån Lökens låda, från branchsfesten, och min stukade tumme! Vi hörs!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Emelie

Intressant att läsa hur du har det. Mycket snowboard,fett nice ju! hade bäst!

Postat av: Eva

Hej Sofia, hoppas du har de bra, men de ser ju ut som du har de.Ville bara också tacka för de fina kortet från din trevliga studentfest.De va ju kul att du gillade halsbandet. Ha de så bra och en god jul och gott nytt år.Ta de lunkt i backarna nu och kramar till dej från mej Eva W

2008-12-05 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback