Hemsedal 5 dec.

Nu sitter jag på Peppes (igen som vanligt) men gissa vad, på Christinas dator. Eftersom jag kommer inte ut på internet med min. Jag fattar inte vad det ær før fel! Jag har ALLTID otur! Jag blir så otroligt ledsen och besviken! Varfør?
  Men okej, lite bra har jag ju eftersom Christina var så snæll och lånade ut sin.
Idag åkte jag igen så klart, jag åkte med en tjej som heter Birgitte från Danmark. Hon har stått på brædan i sex dagar men ændå ær hon jætteduktig!
Men imorn och på søndag ær det såna dagar då man får prova skidor och snowboards från skidshopen och skiduthyrningen. Så jag tænkte faktiskt prova på skidor!! Det har jag inte åkt sen jag kanske var 12? 11?
Men nog om detta. Læmnar bara en bild på en konversation med Bambi. Nær vi var i Alperna førra året gjorde jag alltid en pose som de børjade kalla "gangzta posen".


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Hoppas tummen är bättre...Är på jobbet och skriver.

Synd att du inte får igång internet.

Ta det lungt med drickat! Saknar dej!

Har ännu inte kommit nåt brev från Carro.

Puss och kram Mamma

2008-12-05 @ 18:23:04
Postat av: Margareta

Älskling! Tänker på dej och ber till Gud att han ska beskydda dej på till kropp och själ!

Puss M

2008-12-08 @ 00:39:52

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback