Hemsedal 8 dec

ÄNTLIGEN har jag lyckats koma åt internet igen. Och jag har de senaste tre dagarna haft fullt schå!
I Lördags jobbade jag från 15.00 - 04.00. 13 timmars arbetspass!! Och jag kan itne säga att det var kul.
Men om man tänker på vilka underbara människor jag bor med, och vilken underbar skidort det här är och vilka otroliga backar att åka i, att över huvud taget få åka snowboard som jag älskar så mycket så är det värt att slita som en idiot.

På fredagen, dagen innan åkte jag och Alexandra, Sara och Katarina (Kallas även Blondie) ner till Hemse
dal Café för att titta på en snowboardfilm som skulle visas som hette "That's it, That's all".

Den filmen tog mig med storm höll jag på säga. Men man satt och gapade under hela filmen och efteråt var man nästan mållös. Den gav så mycket frihetskänslor trots att man inte själv befann sig där killarna i filmen var. Man kan nog inte beskriva den känslan de känner när de står på toppen av ett högt berg, med en underbar utsikt och sedan svischa ner för berget i otrolig fart. Allt det som visades kommer jag aldrig få uppleva eftersom jag inte kommer bli så bra.

Igår söndag var det branchfest och den innehöll mycket roligheter! Och istället för att berätta så visar jag lite foton därifrån.

     
  

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Mamma

Kul att du lagt in lite foton! Härliga backar.

Puss!

2008-12-08 @ 22:37:15
Postat av: Mamma

Kul att du lagt in lite foton,se hur du bor och härliga backar...

Kram

2008-12-08 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback