Hemsedal Annandag Jul.

Idag är det verkligen verkligen verkligen inte en bra dag.
Jag är hungrig.
Det var för första gången tråkigt att åka i backen trots bra snö och väder.
Datorn bråkar med mig.
Tomas har åkt.

Och det är andra gången jag skriver det här inlägget eftersom internet inte heller ville fungera som det
skulle.
Nu vill jag inte längre vara kvar här helt plötsligt. Från att ha haf en supermysig och bra veckan har nästa blivit en otroligt jobbig en.
Julaftonen var jättemysig och bra, jag tar den lite kortfattade eftersom jag inte orkar skriva ner allt igen som jag gjorde tidigare idag.
Vi åkte i backen jag och Tomas till kl.14.00 då Kalle Ankas Jul började. Vi åkte hem, drack varm choklad med grädde, åkte till Lodgen för att fira jul med 20 andra från personalen på Peppes, Bar(t), Lodgen.
Vi slog tärning om julklapparna alla hade tagit med sig. (Var och en köpte med sig 3 paket för ca 100 kr, sen samlade man ihop alla, och sen fick man slå tärning om pakteten)
 
En av sakerna jag hade köpt var en stjärtlapp. Jag hade slagit in den så dåligt att man såg driket vad det var för något. En kille, Martin snörpte åt sig det paketet så fort han fick chansen. Vilket jag tyckte var roligt!
Så min julafton var väldigt mysig, trots att jag inte tillbringade den med min familj. Jag hade ju min Tomas.

Tomas har varit här en vecka nu, och han hade oturen att bli sjuk, så han har spenderat det mesta av sin tid i min säng i Lökens Låda. Det tråkiga är att han nu har åkt, och jag tror att jag har varit med om mitt livs snabbaste vecka.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback