Lökens Låda Crew.

This is us.

← Katarina, a.k.a. "Blondie" ←Maja, rumskamraten
← Jonatan, den enda killen    ←Emily
← Alexandra.                              ← Christina (från Danmark)
← Ida                                            ← SofiaKristina
← Sarah                                      ← Christina (dansk)

Men jag börjar fundera på hur jag tänkte egentligen när jag skule åka. Ganska ofta faktiskt. På hur många som engetligen åker HELT själva? Är jag dum i huvudet eller? Jag åker till ett ställe där jag inte känner en kotte, medans de flesta åker med någon. Hursomhelst så trivs jag ju med dessa. Men bara att tänka: Jag kom hit alldeles ensam.
Det låter ju helt sjukt.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Firemonkey

Du gjorde helt rätt. Det är de modiga ensamma som får uppleva mest.

Avundsjuk på ditt äventyr sitter jag här och skriver analys av industriföretag..

Kram på dig babe!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback