Alperna here i come.

Min Alla-hjärtans-dag blev väldigt fin. Maten som Chrstoffer tillagade var god och mina kakor och min present till Chrsitoffer var lyckad (i all fall armbandet). Hela kvällen var jätemysig då vi tittade på film och sen somnade jag i hans famn. Vi låg kvar i sängen ett bra tag innan vi gick upp imorse. Gissa vem som mötte upp oss i köket gastade och butter? Jo, Per, Christoffer pappa.
"Öööh, titta hur det seer ut här, du bara latar dej och gör aldrig nånsting här hemma. Ingen har dammsugit och bla bal bla.."  Palla lyssna!

Nu är jag i alla fall hemma och om 2 timmar åker jag! Ska bli dunder verkligen! Jag är så taggad så det finns inte. Hursomhelst ska jag gå nu men jag vill gärna visa lite foton från gårdagskvällen:


image189      
image186

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Va snygga armbanden va! Jag såg Christoffers i skolan idag! Hoppas ni hade en mysig dag! Kram

Postat av: Viktoria

Fan va fint armband :D Specialbeställt eller?

2008-02-16 @ 01:27:58
URL: http://www.vikulja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback