Brennan's Back in Town.

Jag är tillbaka.
Jag är tillbaka från en av mina de bästa veckorna jag varit med om (tror jag). Vet inte ens hur jag ska kunna beskriva hur det har varit. Vädret har varit toppen. Helt molnfritt varje dag, backarna var härliga, maten var utsökt, och hotellägärna det bästa, umgänget var mer än fantastiskt!
Framför allt var det jag, Sofia och Sophie som hängde plus Patrik Lind, Patrik Mård, Patrik Tufvesson, Anton och Kalle. Därtill blev det även Robin, Fredrik och Martin och många andra.
Tyvärr skadade Oscar sig och bröt armbågen efter andra åkdagen. Han färdades med helikopter till sjukhuset där de opererade honom och fick ligga där resten av veckan med illamående och kräkningar tyska människor och tysk teve. Det kommer ta ca ett halvår för armen att återställa sig. Han har maximal otur då han bröt armen uppe i axeln för ca 6-7 veckor sedan.


Dessvärre krockade Sophie ihop med Kalle och hon fick sig en riktig smäll i hennes arm att vi var rädda att hon fått en spricka eller något. Men efter röntgen så var det en hård smäll hon fick. Käkade smärtstillande och en gel att smörja in hennes axel. Jag lekte sjuksköterska och lindade om anxeln på morgornarna!

På kvällarna ägnade vi åt först med kvällsaktiviteter som lekar och tävlingar, men efter det så samlade vårt lilla gäng ihop oss och spelade kortspel, käkade godis, gick ut och spelade fotboll utanför hotellet, busade med de andra rummen och hade det allmänt mysigt!

Tyvärr så fanns det personer också som förstörde saker också, men man kan inte få allt säg!

Det var månha upplevelser man fick var med om, tråkiga som roliga och minnena förvarars inom mig och bland alla foton som tagits. Tack alla underbara människor (speciellt Renny och Anette) för den underbara sportlovsveckan.

Fråga om det är något. Några foton kommer säkerligen laddas upp, och fler kan ni se på min bilddagbok
http://sofiakristinaa.bilddagboken.se/

Ps. Under veckan skapade jag gaaangzzta-pozen. När vi filmade i backen, satte jag armarna i kors och försökte se lite cool ut. Det blev rätt coolt när man såg filmen.. Men dock hoppar jag i väg med brädan och hukar mig ner för att få upp farten - vilket ser JÄTTETÖNTIGT ut! Lägger upp en bild på hur min nyskapta pose för Alperna ser ut.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Gud vilken snygg bild!!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback