Dagen före Valentinesday.

Ja, ikväll kom Ida och lämnade sin packning till Alperna hemma hos mig. Bussen avgår ju från macken som ligger typ 2 minuter gångavstånd från mitt hus. När vi stod där och samtalde lägger sig mamma och och säger:
"Men vet du Sofia, Håkan, din gamle körlärare ska med."
  Åh, vilken lycka! Den mannen är så snäll och jag tycker om honom så mycket! Det beror förståss på att han hjälpte mig att ta ett stort steg i livet: Att ta mitt körkort.
Men jag kan inte hjälpa det. Jag gillar Håkan!

Btw, här kommer två foton från hjärt-kaks-bakningen igår
image180

image181

Haha. Jag är STOLT!
(ni vet, det som är mitt nya motto)
Glöm inte att berömma er själva,  and be proud!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback