Djup suck.

Nu blev allting skit igen. Men jag lovar det är bättre imorn. Det här är bara tillfälligt! Jag har bara en lektion imorn, och på torsdag, och dessutom ledig på fredag. Ojoj. Hur kan man då vara på dåligt humör? När det finns saker att glädjas åt!? Man kan se mig som han på bilden just nu.
image171
Bah. Nu vill jag sätta mig på bussen och åka till Österrike. Det är ju bara 10 dagar kvar idag så jag står nog ut. Jag vill egentligen mysa lite med en viss person först innan jag far. Det får jag nog också vänta på några dagar. TYVÄRR.

Hej då. Nu ska jag läsa andras bloggar.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Carro

Tycker om att du är så positiv, man blir glad av det!

2008-02-06 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback