Fight for you rights.

Fotrfarande är det hundratales EMO:s som besöker min Bilddagbok! Vad är det som intresserar dom?

image164
Kvällen igår med Matilda var MYS. Men jag kom på att det enda vi hara gjort sen vi kom hem till henne var att äta.
Jag simmade 2000 m (80 längder) som beräknat och jag blev stolt över mig själv.
På vägen hem inhandlade vi tacos och käkade som grisar hemma hos henne. Vi var verkligen vrålhungriga. Till filmen vi såg käkade vi godis och somnade gott. När vi vaknade åt vi mera godis och sedan frukost, och sen begav jag mig hemåt.

Tyson - hennes galna hund följde med på en liten promenad ut till vägen, ahn slet och drog och bet i kopplet så det gick av! Han är ju trots än valp (TYP)
Som ersättning tog vi mitt skärp till koppel. Gick utmärkt!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Carlwilli

Emos besöker din bilddagbok?! Detta händer även mig, misstänker att det är ngn som busar...

2008-02-03 @ 04:52:32
Postat av: Sofiakristina

Nej? :O
Ja det var ju skönt att veta at man inte var den enda :)
Men vad vill dom egentligen?

Postat av: Therese

HAha, jag skulle ut och gå med Josefs hund förr, men han hade koppllet och halsbandet så jag fick ta hans hängslen, hahahaha. Det funkade sådär med tanke på att de är rätt elastiska. =p

2008-02-03 @ 15:30:40
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback