Friends forever.

Igår hjälpte Tobbe mig att byta däck, han fyllde på lite bromsvätska och spolarvätska, provade bilen och sladdade lite. Tack vän!

På kvällen käkade jag och Matilda asiatisk mat på Java, sedan bowlade vi med Ida och Fredrik. Mycket trevligt! Tack vänner!

Senare på kvällen när man inte blev på det bästa humöret, när någon gjorde mig ledsen, så plötsligt får jag ett gulligt sms från Caroline. Precis som att hon visste att det var nåt fel. Hon höjde mitt humör och kort därefter ringer hon och vi har ett långt samtal med varierande ämnen. Det samtalet värmde. Tack vännen!

Vid tolv fick jag nattbesök. Det blev mycket seriösa samtal med en blandning av lite kärlek, i slutet blev det ännu mera kärlek och omtanke. Jag somnade till slut med en ganska lycklig själ vid 04.00. Tack älskling


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback