Glad alla hjärtans dag.

Dagen är här. Morgonen började bra då jag vaknade upp med min älskling brevid mig. Med hans enkla övertalning stannade jag hemma från min enda lektion idag, och jag gick och gjorde ordning frukost på sängen åt honom!
På ett fat bredvid lade jag mina hjärtformade kakor som jag och Julia bakade häromdagen. Detta blev mycket uppskattat!
image182
Måste berätta att igår när jag och Ida satt bilen, plockar hon fram en almanacka som hon själv har gjort, TIlL MIG! På varje bild till varje årstid är det på henne och mig vid olika tillfällen. (Vi har gjort en heel deel under våra år som vi känt varandra och då kan man inte vara utan en kamera så att man inte glömmer bort minnena från våra äventyr)
Jättevacker - Tack Ida!
Jag ska hänga upp den vå väggen idag innan jag hoppar på linje 821 till Tierp där en romantisk middag väntar.
(okej jag vet inte om den är romantisk, men den borde vara det eftersom det är en romantisk dag och jag har ju en realtivt romantisk kille så...? Eller ja, när han väl vill vara romantisk så att säga!)

Hoppas att ni alla får en underbart mysig Alla-hjärtans-dag, och om jag inte återkommer något mer innan kl.15.00 imorn så betyder det att jag har satt mig på bussen tillsammans med mina snuttiga vänner på väg ner till A L P E R N A! Jag är redan laddad som tusan och packningen är snart färdig!

Sköt om er! PUSS ♥

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback