Grattis bror.

Min käre storebror M har kärat ner sig i Japan och dess kultur sen han började gymnasiet, eller kanske ännu tidigare. Ni vet, började läsa japanska, titta på anime serier och sånt. Gissa vad som hände - jag började också gilla Japan.
M har varit i Japan en gång för några år sedan i tre veckor och det var en fröjd att se alla foton och lyssna på allt han hade upplevt och såklart roligt att få se sakerna han hade köpt när han kom hem. Nån dag ska jag också åka dit har jag tänkt mig. Men det blir nog om några decennier.
Nu är det så att M läser civilingenjör på UU, men sökte om att få plugga ett extra år i Japan i Tokyo. Det var ganska många som sökte, men idag fick han reda på att han var en av de två som fick åka! GRATTIS ÄLSKADE BROR!
Jag såg verkligen hur det lyste om honom av lycka, då blev jag också lycklig, men ändå avundsjuk... Jag vill också åka!

                      

Mamma och jag diskuterade om vi skulle hälsa på honom! Han är ju borta ett år. Men det ska jag i alla fall försöka göra. Nån som följer med?

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Matilda

jag hänger så gärna med...

2008-02-09 @ 09:25:30
Postat av: Kiwipippin

Haha du hänger gärna med över allt Matilda :P Hur ska du ha råd att åka med överallt som du bestämmer? ;)

2008-02-09 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback