Halelujah it's firday.

image161
Ikväll ska jag till M och käka mat och annat gott och titta på film. Såklart ska jag också godkänna hennes nya rum som jag själv hjälpt till att inreda utan att ens sett det.
Eftersom hennes favorit är Chad Michael Murray så ska vi kolla på filmen "A Cinderella Story" där han medverkar. En ganska gullig film men en aning fjortisvarning. Men det passar ju mig och M! Eller i alla fall mig.

Igår blev träningen inställd så jag tog på mig ansvaret att gå ut att springa(!) Jag är mycket stolt över mig själv och jag har även fått beröm av Caroline för min insats. (besök hennes:
http://www.kiwipippin.blogg.se)
  På tal om träning så ska jag och M simma tillsammans på Nautilus innan vi beger oss hem. Jag har bestämt att det blir 2000 m simning idag (jag tävlar med mamma utan att hon vet om det, och det är bäst så :), synd att M inte pallar trycket och kommer basta istället. (Och den kvinnan kallar sig tävlingsmänniska) 

Men nu ska jag kila och ha en bra helg innan en ny vecka kommer.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback