Happy face.

Det senaste dagarna har verkligen varit toppen!
Träningarna har gått sisådör men jag har ju haft så himla roligt (det e viktigast)
Igår så ringde min fina lilla vän Julia och ville att jag skulle komma och baka alla-hjärtans-dag bak men henne. Såklart tog jag bilen ut till henne och vi baka tre olika sorters kakor som vi gjorde till hjärtform. Det tråkiga var att vi åt så mycket smet att vi nästan fick ont i våra magar. Men kvällen var verkligen värt det.
Dessutom har jag hämtat ut mitt armband som min lille pojk ska få imorn. Det var så himla fint!
Ännu en till bra sak är att de ringde från sjukhuset och ville att jag skulle sommarjobba på avd 170 (hjärnskadade) nu när jag går ut och blir utbildad undersökterska! Det är inte dåligt man tjänar för att var så ung.

Det är liksom HAPPY FACE!

Ikväll ska jag, Ida och Sofia inhandla en massa gott till våran trip till Alperna på fredag! 2 ynka dagar kvar!
Det går inte vara på dåligt humör. Speciellt inte när man vet att när man kommer hem ikväll väntar en herre inne på mitt rum. Vi som inte träffats på hmm.. 5 dagar!!

Det är VERKLIGEN HAPPY FACE!

(Bilder på våra vackra kakor och på armbandet kommer med tiden...)


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback