Keep smiling.

Trots att jag trodde den här dagen skulle bli en flopp blev det faktiskt en.... flipp(?)
Skolan började bra, jag arbetate hårt men belöningen gavs i matan då niclas och patrik fick mig ovanligt nog att gapflabba över hela salen.
  Även träningen idag gick suveränt, hade riktigt roligt i bilen med Tessan och Sara. När vi skulle åka ifrån träningen efter att ha duschat står det en parkerad bil bredvid som var okänd för oss och utanför står det ett par skor utanför. Det fanns ingen som satt fram utan bara en person i baksätet. Man ser att han tittar på oss och plötslig kastar han upp handflatan på rutan när vi precis ska sätta oss i bilen, och så gjorde han några konstiga rörelser. Vi blev asrädda och jag satte gasen i botten för att komma så långt ifrån honom som möjligt. (Typ)

Annars så är mitt knä riktigt felknullat efter många smällar: 


Jag vet att jag tycker synd om mig själv! Men tiitta på hur det där ser ut! Det är en del av mig. uschblä

Dessutom fick jag reda på idag att en viss person tycker att jag va duktig på att simma och att han tyckte de va pinsamt att inte han var bättre än mig. Vi träffades nämligen i simhallen en snabbis. Men jag kan då inte tro att jag är bättre än honom. Inte den killen  - no way.
Men jag tar det som en komplimang i alla fall! Jag är en tjej som tar åt mig om ni inte visste det. Okej jag tar ingen skit men jag tar emot annat!

Imorn ska Tobbe hjälpa hjälpa mig att byta bildäck på bilen (Audin) eftersom mina såkallade föräldrar är så sega på att göra det! Dessutom är jag ledig så jag har redan skrivit en lista som jag ska hinna göra imorn. T.ex plugga, städa, tvätta, laga mat och sånt.

Långt inlägg idag, hm jag börjar få in den där bloggkänslan när man bar avill skriva. Positive!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback