Långhelg.

Idag har jag en lektion som slutar 12 sen har jag helg. Jag är ledig imorn! JIPPI!

Och på söndag blir det årets första fotbollsmatch. det är en träningsmatch mot UIF på Stenhagen (borta vid Maxi) Kl. 12.00.
Men innan det ska jag bowla på fredagkväll. Det ska också bli kul. Sen ser min helg ganska dö ut. Inga andra planer. Men det kanske är bra att ha ganska lugn helg som en slags uppladdning för kommande helg då det blir avresa til ALPERNA!

Innan börjar med mitt prjektarbete vill jag gratta 18-åriga Emelie till lille pojken hon fick. Casper ska den tydligen heta. (besök hennes blogg:
http://www.metrobloggen.se/ungamamman)

Nu ska jag jobba.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback