Racing.

Söndagen igår var den bästa söndagen jag haft på länge.
Den blev så lyckad! Matilda, Julia och Ester kom som förväntat och vi begav oss till pulkabacken.  Okej - i backen var det inte så kul så vi gjorde det vi alla längtat efter: Bob-åkningen efter bil.

Jag har nog aldrig haft så kul på länge. Vi knöt fast ett rep mellan bilen och boben, sen körde vi. Vi körde och körde och sen begav vi ut på de lite större vägarna med fler risker - och så roligt! It really was a Haleluja-moment!!

Nu i efterhand så känner man sig helt mörbultad. Det blev ju lite roliga vurppor och tyvärr ganska få bra kort:

           


Ojdå! Klockan e mycket! Natttiiii...

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

HEj =) Hörru, jag måste fråga dej angående alla hjörtans dag. Var har du graverat nån stans? Jag funerade på att göra det till 1-årsdagen och kom på iden nu igen när du sncakde om det.

Postat av: Therese

Okidoki, får kolla där, tack =) Förresten, kommer du på vår skiva? Kram

2008-02-05 @ 18:38:27
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback