Stolt.

image179
Idag är jag STOLT.
Främst för att jag har tvättat bilen alldeles själv, och rensade förrådet med mamma (halvvägs bara). Dock ska bilen städas inuti också men jag hann inte det idag, tar nog det imorgon.
när jag stog där stolt för mig själv kände jag mig verklien stolt. Stolt över att jag har så bra vänner, en underbar pojkvän och ett bra liv liksom. Utblidning och mat för dagen och ni vet allt sånt.
Förresten jag har även pluggat idag och det är jag också stolt över! Stolt kan jag också vara över att få åka till Alperna på fredag! Stolt över att jag e bra på snowboard. Ja nu kom jag ju på att jag gjorde assist på matchen igår till 2-0 målet vi gjorde. Det är jag också stolt över!

Så här kan man ju fortsätta hur länge som helst. Och vet ni vad? Det är ju jättebra! Man ska vara positiv. Vilket jag VERKLIGEN är nu (jag brukar vara det annars också men ändå) Det stärker självförtoendet och ens självsäkerhet. Stärker det positiva inom sig och att man orkar mer.
Mycket positivt här! Jag ska fortsätta var stolt idag.

♦ BE PROUD OVER YOURSELF!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Linus

Det är bra! Man måste ge sig själv en liten ego-boost ibland.

Postat av: Anonym

you go girl=)

2008-02-12 @ 17:20:50
URL: http://jonnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback