VAD BETYDER FRIENDLY FIRE?

Haha. Det finns så många nördar på min skola. Många sitter och spelar dataspel som t.ex. Liero, CS och andra dåliga spel. Idag sitter några noobs och spelar CS, eftersom det är sådana spel som det finns en inställning som heter "friendly fire". En tönt sitter och skrattar:image172
"HAHA, VAD BETYDER FRIENDLY FIRE? HAHA"
Och han ska klassas som dataspelsnörd och inte vet vad det betyder?

Asså grejen är att jag som inte är någon dataspelsnörd (jag lovar) kan faktiskt lira sånna spel som cs fast liknande. Alltså skjutspel där man dödar andra -jag vet vad "friendly fire" betyder! JAG LIKSOM! 
Spelet är mycket roligt, men jag har VERKLIGEN inte sinne för hur man kan hamna i ett sådant spelberoende att man sitter i skolan och spelar!
Och killen som sitter i skolan och spelar vet inte ens vad "friendly fire" är. Mohaha!



Okej, jag är faktiskt dödstrött för jag har suttit här i två timmar och bara sökt massa dålig fakta om projektet. Då blir man trött på människorna här bredvid. Speciellt i datatorgen på Lundellska skolan, och speciellt när det bara är folk från andra länder här. De bara pratar på sitt språk. Om man är tillräckligt trött kan man tro att man själv är från ett annat land och att jag sitter i någon skola i nåt arabland - jag lovar.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, nja. jag har inte satt mig in i det än:P inte köpt biljett ens. Men det är typ en massa som inte ska gå på middagen så jag tror vi får plats. Ja men då lär du ju också komma till eftersläppet! Det tycker jag verkligen!!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback