-

Idag har jag köpt ny snowboardjacka. Det blev en mörkgrön, Everest som man drar över huvudet. Fätt najs och det är ju bara en månad kvar till Alperna Idag.

Dock får jag bara om dagarna plugga och plugga och plugga och plugga. Det tar ju verkligen aldrig slut? Man trodde det skulle vara liite soft sista terminen i trean, speciellt när man håller på med ett sketans projektarbete. Men så fel man kunde ha.

Förresten har jag köpt ettårspresenten till Christoffer idag. TYVÄRR blir den ju inte klar till den 25 januari utan den 9 februari. Så den får väl ges på Alla Hjärtans dag istället.
Det jag har köpt är ett armband där det sitter en liten bricka på, där det ska graveras in Sofia ♥ Christoffer (hjärtat byts ut till ett & eftersom de inte graverar inte hjärtan)
Jag lovar att visa bild när jag fått hem den.
Nu e problemet vad jag nu ska köpa i ettårspresent?

Nä nu blir det åter P L U G G !

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback