Adam Tensta - My Cool.

Ååh! Äntligen har jag fått tag på den älskvärda låt som jag febrilt försökt få tag på! Hörde den för första gången på krogen i början av december och jag älskade den från den första ton som spelades ut.
När jag fick den av min vän Robin säger han: "Den här har jag redan lyssnat sönder.."
Jag har liksom bara hört den 3 ggr på två månader typ!

Här är den på youtube:


Om ni vill höra en till SKITBRA låt så ladda ner The Attic - I Just Can't Help it. Den är från 2003 men så sjukt bra!
Den här låten spelas på hockeymatchen i Tierp när Christoffer spelar. MMMMMMMM.
Dom här två låtarna kommer gå rundrun i mina öron dom hör jobbiga veckorna framöver.

Godnatt!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Danne med det vinnande leendet.

den där låten är ju jätte old school ju. kan alltid komma till mig om du vill ha låtar, brukar ha dom där låtarna.

Postat av: Delinda

svar: haha, tack för din kommentar, dne fick mig att känna mig lite smart, haha.. :) du bara infogar bilden i ett inlägg, sen markerar du bilden o trycker på rutan där texten är till vänster eller höger beroende på vilken sida du vill ha bilden på.. kanske en sitkass förklaring, men det är grymt lätt! du får prova o testa lite så löser du det :)

www.delindaaa.blogg.se

2008-01-14 @ 15:13:29
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

men kära lilla flicka du kan väl åtminstone erkänna att videon är en smula töntig!!!!

2008-01-14 @ 17:36:45
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: SofiaKristina

Jonna! Bara för att du tycker låten e dålig (som den visserligen INTE är), det e egentligen du som har nå öronproblem eller nåt. Du kanske borde kolla upp?

2008-01-14 @ 18:57:41
URL: http://www.sofiakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback