Åt helvete.

Om jag ska vara helt ärlig mot mig själv är ALLT åt helvete.
ALLT
Jag vill bara skita i allt och bara få försvinna och inte komma tillbaka på ett tag.
Men nej det går ju inte, jag är ju född och kan inte bara försvinna. Jag skulle svika alla runtomkring mig.
Men om jag stannar kvar är alla glada.
Hur skulle det va om jag bara levde och sket i allt? Då skulle jag tillslut försvinna i alla fall.
Så jag får väl fortsätta trots att samvetet, kroppen, känslorna, allt egentligen säger emot.
Nej nu tar jag mig faktiskt mod att skriva det: Jag mår inte bra för tillfället.

Bajs.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Idaho

Ah, finns alltid om du vill prata.

2008-01-11 @ 20:47:33
Postat av: danei med det vinnande leendet

Ja som du vet eller kanske du inte vet. men du finns verklige i mitt hjärta och om det är något så tveka inte att ringa.. och även annars så får du höra av dej
såklart.

Kanske ska umgås någon dag?

Postat av: Anonym

hörrru!!.. vet hur känns, hade deppperiod i början av förra terminen! blä...men härda ut nu sofia så lite kvar!!!... föresten ska du me mej ut å festa nästnästa fredag har jag bestämt:)

2008-01-12 @ 17:34:58
URL: http://jonnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback